Seeeeegt internet!


Fick äntligen idag bilderna från min och Aussies tur runt senaste Hunter Trialen! Detta är hinder nr 2, därför är det fortfarande ganska smått, det var en 1,00-klass vi hoppade.
Om ni undrar över min oroliga blick så beror det på att han hoppade av alldels för stort på det här hindret, och resten av banans hinder också för den delen... Det var ju första gången jag någonsin satt på honom, och var inte alls van vid en häst som hoppar på det viset, hehe!

Fler bilder kommer!

Mitt internet är segare än segast, och därför blir uppdateringen lidande.

I morgon kommer i alla fall bli en spännande dag då vi håller anläggningens näst-sista Hunter Trial! Jag ska rida Rupert ihop med Katha o Rio, och dessutom ska Nelly få hoppa 80cm-klassen!!!!
SÅ HIMLA SPÄNNANDE!!!

Hihi, har inte berättat det för någon förrän nu, inte ens mina kära föräldrar...!
Busigt värre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0