Nellys veckoplan!

Måndag: Fortfarande inte bra i benet, vila dag 3

Tisdag: Bra i benet, 15 min skritt o trav med goguen på utebanan följt av 15 min skrittpromenad.

Onsdag: Bra i benet, 30 min skritt, trav o galopp med goguen på utebanan. Provade min nya tygel-teknik och avslutade med 10 min skrittpromenad.

Torsdag: Uteritt 60min alla gångarter, antagligen med goguen på. Shamponering av man och svans, ev trimma manen (hon avskyr att bli ryckt!).

Fredag: Skutta över några terränghinder kanske?

Lördag: Vila, leka o gå på promenad

Söndag: Markarbete på utebanan + uteritt

Måndag: Huntertrial, 80-klass!
Mål med huntertrialen: Ha kul, få ok rytm o bra känsla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0