Georgia & Skorpan

Först tänke jag visa två bilder som jag tycker speglar mina trolls personligheter bra:

Georgia: Nyfiken, gillar att utforska ingående. Fantastiskt vackra ögon som visat att hon nog är rätt klok ändå, även om hon är hysterisk ibland...



Skorpan: All over your face, haha!
Han är verkligen sådan dock, hela tiden. Kräver all uppmärksamhet, pillar mycket med munnen på allt och alla o vet precis hur gullig han är och hur mycket han kan utnyttja det ;)



TILL DEN STORA NYHETEN NU DÅ;
JAG RED PÅ GEORGIA HÄR OM DAGEN!!!
Jag befann mig i en situation där jag kände att antingen sitter jag upp nu, eller så riskerar jag att aldrig sitta upp igen. Så jag satt upp, skrittade o travade utan panik eller bockningar från Georgias sida. Så himla skönt och roligt! En jättetröskel för oss att komma över =D

Följande dagar har båda busfröna varit super och jag har gått mycketpromenader och gjort lite andra grejer med dom än att bara rida för att bygga ett slitstarkt förtroende mellan oss! Käns bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0