Ta-dah!

Nu är bloggens nya utseende ganska så klart!
Vad tycks?
(F5:a om ni nte ser förändringen..!)

Jag är helnöjd!
Tack kära syster för ditt engagemang när jag själv hade idétorka =)

Själva textutrymmet har blivit lite smalare, så en del gamla inlägg ser lite muppiga ut, men det fixar jag till en annan gång.

Idag har jag en date med världens bästa Halmstadbo, Andrea.
Vi ska ut till Biltema för att köpa sådana vakum-platsåsar till mig att packa jackor i, sedan ska vi åka till hennes stall och klappa på finaste Wembley (så att jag i alla fall på fara i närheten av hästar en sväng innan resan, haha). Efter allt detta ska jag hem och packa visare!

Have a nice day!


En bild från när jag red Wembley i somras, fina häst!


Kommentarer
andrea

är det samma wembley som http://tavlingsryttaren.se/ hade tidigare? kul om man lyckats stöta på två bloggar med en återkommande häst :)

2010-09-24 @ 11:36:05
Tanya

Visst kommer han från tallbacka gård :) ?

2010-09-26 @ 20:43:38
Maja

Svar till Tanya

Jag vet inte riktigt vart han kommer ifrån, men som Andrea skriver hade Zimdahl honom förut.

2010-09-26 @ 21:09:21
URL: http://majagoesirish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0