Packa Majas Kappsäck!


Jag packar för fullt.
Inte.

Jag har inte börjat än...
Det blev en vända in till stan för att laga mina älskade timberlandstövlar som en söm gått upp på, samt en par sporr-remmar som jag glömde köpa igår. Efter det blev det en lång strandpromenad där min 90 år (hundår) gamla vovve blev helt galen och betedde sig som om han vore valp. Busade med andra hundar och hämtade pinnar - jag vart nästan orolig för honom, haha!

Nu ska jag i alla fall börja med packningen av de saker som inte är så pillrigt;
Skor, jackor och ridbyxor tror jag att jag börjar med.

Jag var tänkt att skriva min packlista, men den är så galet lång att jag nog bara gör det om någon önskar sig det speciellt, haha =)

PS!
En ny look på Bloggen är påväg, It's going to be niiiiice!



En bild på mig och Kenny när vi för första gången hoppade 1,40.
Dock hade vi sadeln under själva ridpasset ;)


Kommentarer
Emelie Lundqvist

Irlandstips 1: Ta med dig varmaste vinterjackan, när det är kallt på Irland är det galet kallt!

Irlandstips 2: Underställ, av samma anledning :)

2010-09-21 @ 20:42:03
URL: http://emelielundqvist.wordpress.com
Mimmi

SV:Hej! varför jag lämnar landet för att prova vingarna..för att jag har absolut inget att bförlora på det:)Förra gången var det för att fly men det känns anorlunda den här gången. Du hade också varit iväg till irland en gång inan, eller var det bara på semester då?



Strandpromenad låter härligt:)bor i skåne?

2010-09-21 @ 21:41:52
URL: http://imnowhere.blogg
Emelie Lundqvist

Sv: Oj åtta jackor räcker nog! :) Ja torr är helt klart viktigast, och att det inte blåser igenom.

2010-09-22 @ 08:15:07
URL: http://emelielundqvist.wordpress.com
Emelie - TÄVLING I BLOGGEN.

Åh vad kul att du åker snart :D Hoppas du fortsätter blogga där, kommer bli riktigt intressant att följa dig och din resa :D

2010-09-23 @ 23:01:55
URL: http://semlur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0