Lite till...!

Idag har vi äntligen köpt en kanonbra resväska till Yours truly!
En läppstiftsröd skimmrande Samsonite som rymmer 132 liter, så tillsammans med mig jättebag som rymmer nästan lika mycket borde jag vara safe...

Alla hårda och tåliga grejer så som skor och ytterkläder från åka i den mjukare bagen, och det är jag inte vill ska få slag, typ hjälmarna får åka lyxväska =)

Jag hittade ääääntligen mina efterlängtade sporrar också;


Dessutom hade dem ett dessa häftiga sporrar som jag var tvungen att prova!


Jag tror de har ungefär samma effekt, men det ska bli spännande att prova!
Det jag är ute efter är ju att sporrarna inte ska trycka eller skava så som den klassiska sporren gör, och inte heller rulla nedifrån och upp som stjärnsporren (som lätt används på fel sätt bör tilläggas...) utan 'glider' mer. Men får precis samma effekt som fårn den klassiska, men inget obehag från hästens sida
= Helnöjd Maja.


Det blev ett paket show socks och coca-cola lipsyl.




I morgon börjar det packas...


Kommentarer
Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Åh, nu är det snart dags...! :D



Sv: Hihi, tack :P Igår fick jag lyssna på det lilla hjärtat, känns helt surrealistiskt XD

2010-09-21 @ 12:13:32
URL: http://equilina.se
Mimmi

Gillar värkligen dom "rull broddarna"!

2010-09-21 @ 21:48:38
URL: http://imnowhere.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0