Greeting from an Irish lassy!

Haha, inte riktigt kanske - men ändå!

Nu är jag framme på Annaharvey farm equestrian centre =D
Alla är nästan misstänksamt trevliga och skrattar åt mina skämt, det bådar gott, haha!
Jag bor ihop med en 18-årig tjej från Tyskland, och det känns faktiskt riktigt skönt. Vi verkar vara ganska lika. Jag har fått en snabb rundtur av gården, och i morgon börjar jag jobba. Lördagar ska tydligen vara rena döden att börja på, men jag har sagt til ldem att bara peka på det som behöver göras, så gör jag det. Nemas problemas!

Nu ska jag packa upp min ett-tons-packning och försöka hitta något att äta...

Två bilder ska ni få, lovar att ta egna så fort jag har en ledig stund!


Kommentarer
mamma

Så gott att läsa! Toppen-tjejen!! Jag gläds med dig och det känns tryggt att du inte bor ensam. Härligt att börja jobba direkt imorgon då blir det nog inga sömnproblem... Pappa har just landat, vi ska äta räkor ikväll, Myspys! Jag skickade en brevpaket när posten kom idag...Änke dänk. Mamma

2010-09-24 @ 18:03:41
Sara

GAALEEET :D :D :D NJUT!

2010-09-24 @ 18:32:52
URL: http://tiggypop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0