Back on track

En jätterolig utekväll med tjejer jag inte träffat på alldeles för länge var precis vad jag behövde!
Nu känns det som om jag är påväg tillbaka på banan igen =)

Förlåt för bloggens stillastående, det var lite jobbigt där ett tag som ni säkert förstår...

IDAG ÄR DET 5 DAGAR KVAR TILL IRLAND
Det börjar bli verklighet nu!

Jag och mamma var och shoppade lite ridutrustning till mig igår =)
Jag är verkligen överlycklig för grejerna, som representerar en tack-för-att-du-sålde-transporten-present,
för den sålde jag igår!


1. Världens finaste och skönaste ridbyxor från Pikeur - Limited edition!
Härligt röda med alla sömmar/brodyr i silver så det glittrar fint!




2. Mina allra första helskodda ridbyxor i chokladbrunt från Cavallo!
Superstrech med ganska tunn skoning, supersköna!



3. Urmysig fleecetröja från Pikeur med fina detaljer!
Första bilden är mest rättvis vad de gäller färgen...



(klickbara bilder på axel-bling, arm-bling och ryggdekorsömmar)


4. En helt underbar vinterjacka från Pikeur med äkta dun!
'Hör ihop' med fleecejackan, liknande detaljer och superkavlité =)





Som sagt är jag verkligen superlycklig över dessa fin-fina saker!




Kommentarer
Emelie Nordström

jätte fina kläder :)

2010-09-20 @ 12:37:47
URL: http://emeelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0