You're still here...

In my every thought.
In every lovesong.
In every silent moment.
In every breath.
You're still here.

Vissa dagar är svårare än andra.
Ibland kan jag jag inte ens förstå att det faktiskt hänt och då värker hjärtat som om det vore nybrustet. Andra stunder är mer accepterande och jag kan låta alla minnen trösta och värma.
Idag skulle jag egentligen göra något helt annat, men som av en händelse hittade jag en bild från min och Kennys sista tävling, 1,15m på Harplinge RK. Bilden är kanske inte vår mest smickrande, men den påminner mig än en gång om vilken fantastisk häst hon var, vilket scoop och vilka språng hon hade i sig.
Och hur mycket jag saknar henne...



Kommentarer
lisa

åhh.. så fin!! <3

2010-10-19 @ 22:02:09
Emelie - TÄVLA OM GBG HORSE SHOW BILJETTER!

Jag får ont i mig själv när jag läser dina inlägg om henne :(

2010-10-20 @ 15:21:30
URL: http://semlur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0