Vecka 42

Jag ser verkligen fram emot vad denna vecka har att erbjuda!

MÅNDAG
Ledig dag; Cykeltur till Tullamore för att upptäcka lite mer av staden plus lite shopping såklart! Ska bland annat köpa ett nagellack som mirakulöst ska göra mina naglar starkare och längre, hehe =)
Under eftermiddagen planeras ett lugnt pass med Rupert, skritt och trav bara för att mjukstarta honom lite grann. Billy får vi se om han ska skrota i hagen hela dagen eller om jag skrittar ut en runda med honom.

TISDAG, ONSDAG, TORSDAG
Vanligt jobbdagar; Tror inte att det händer något speciellt. Ska förhoppningsvis hinna med alla mina hästar!

FREDAG
Showjumping-leaguen börjar!
Har inte bestämt vilka klasser jag ska rida nu första omgången. Hoppar antagligen inte speciellt högt eftersom Rupert och Billy ska tävla på söndag igen!

LÖRDAG
Vanlig jobbdag, men på kvällen är det stort partaj i Tullamore!
Ni vet en sådan M. Jackson-tribute som genomfördes i stockholm och som efter det gjort på massor av ställen världen över? Ja, det ska göras i Tullamore också, så det måste vi in och titta på =)
Men det blir inget party-all-night-long eftersom det är tävling nästkommande dag!



SÖNDAG
Sist men absolut inte minst åker vi på söndag iväg på året sist Hunter trials, på okänd ort, haha! Det ska bli så himla kul att komma iväg någon annan stans. Hoppas hästarna tycker det också..! Jag håller alla tummar och tår för att jag kan ta med mig båda pojkarna!

 

Ja, det är min vecka ungefär!
Nu måste jag göra mig i ordning för min cykeltur!



Kommentarer
Ellen

åå jag älskar MJ!

Sv: Tack så jätte mycket :D <3

vill du vara med i min foto tävling?

man behöver inte vara värsta proffs fotografen det räcker med en mobil kamera bild så länge du är nöjd med den :) <33

2010-10-18 @ 18:15:08
URL: http://pellmen.blogg.se/
Anna

Vad har du för planer för i kväll? :)

2010-10-18 @ 20:02:57
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0