Typiskt!

Jag har faktiskt längtat efter att rida Rupert, så även om jag är ledig idag hade jag planerat att ta en tur med honom. DOCK fick jag till min stora besvikelse reda på att chefen tagit med skrutten ut på terrängbanan, resulatat: sur Maja.

I morgon ska jag jäklar i mig hinna med honom i alla fall ♥

Nu har jag precis kommit tillbaka till lägenheten efter en snabbtur till Tesco (som ica, fast större) där jag bara köpte nödvändigheter: Shampoo, Balsam, Lotion, tandkräm och make-up-wipes...
Juat nu har jag bara lust att sitta och slappa hela dagen,
men vi får se hur det b lir med det ;)



Kommentarer
Pauline

Vad kul du verkar ha! : ) Kan du berätta om hur du fick jobbet? Jag vill jättegärna fara till Irland och jobba några år, men vet inte hur jag ska hitta ett bra ställe...

2010-10-03 @ 17:16:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0