Saved...

Jason Mraz var en av många som hjälpt mig genom de senaste månaderna. Det var faktiskt när jag var ute och körde med bilen på en skogsväg någonstans norr om Steninge som jag för första gången förstod att jag skulle överleva.

Details in the fabric spelades på radion, och det var den första låten jag lyssnat på på över en månad, innan dess hade all musik väckt för mycket känslor och varit för smärtsamt, men vid just det här tillfället gick det på något vis.

Jag grät tills jag inte hade några tårar kvar,
sedan kändes det som om mitt numera deformerade hjärta försiktigt försökte sig på att slå igen...

Calm down
Deep breaths
And get yourself dressed instead
Of running around
And pulling on your threads and
Breaking yourself up

If it's a broken part, replace it
If it's a broken arm then brace it
If it's a broken heart then face it




Everything will be fine
Everything in no time at all
Hearts will hold




Kommentarer
Emelie - TÄVLA OM GBG HORSE SHOW BILJETTER!

Steninge? Där bor jag =)

2010-10-16 @ 22:23:18
URL: http://semlur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0