Så förbannat ap-arg!

Det värsta som finns i hela världen är icke-fungernade-teknik!!!!!

Jag blir galen och har mest bara lust att slänga ut datorn genom fönstret!

Idag har jag försökt filma lite när jag red Rupert, dels för att ha något att jämföra med om någon månad, dels för att jag nästan alltid brukade filma när jag red och inte hade någon spegel till förfogande för att hålla koll på sitsen och så att jag inte drig på mig massa 'olater'. Nu var det lääänge sedan jag blev filmad, och det märks - haha! Det är många saker jag kommer behöva tänka på inför Dressyrtävlingen den 31:a =P

Ruper ser i alla fall riktigt fin ut och det känns bra =)

MEN, nu fungerar helt plötsligt INGENTING!
Internet har ju krånglat i över en vecka nu, men nu kan jag helt plötsligt varken lägga upp något på Youtubube eller leka med bilder i photoshop! Allt bara dööööör....

AAAH!
Jag blir så arg!
Jag vet att inget blir bättre av det, men jag kan inte hjälpa det!

SKIT-TEKNIK!

Allt kommer upp så snart jag är färdig med mitt utrbott och jag lyckats skrämma lite fart i grejerna...


Kommentarer
emelie

Hoppas det funkat snart nyfiken!men inte brådska ha tålamod med tekniken;)

2010-10-14 @ 22:03:27
URL: http://imnowhere.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0