Crazy weather!



Ännu en full-rulle-dag!
Vädret var spookey som aldrig förr, ena sekunden var det riktigt varm sol, andra såg himlen ut som på bilden ovan. Jag fullkomligt äääälskar den åskblåfärgen himlen får när den är upprörd, och mot det Irländskt gröna landskapet blir den bara ännu bättre!

Dagens händelse måste nog bli att jag galopperade för första gången på Kilamonjaro idag! Han var så himla duktig! Sam har bara galopperat på honom en gång tidigare, och han fattade bara fel galopp en endaste gång. Det blev ett par ofrivilliga hopp också, solen sken in genom dörren och Kilamonjaro bestämde sig för att det var döfarligt och att man måste hoppa över det, sötnosen =)

I morgon måste jag verkligen få tid över att rida Billy. Jag tror nämligen att vi får vara med på en mini-tävling på fredag om vi vill, och det är klart vi vill! Jag tror i alla fall det var på fredag, eller var det söndag? Eller var det nästa vecka? Humm... ska genast undersöka saken!


Kommentarer
Emelie Lundqvist

Åh vad jag saknar Irland när jag läser din blogg!

2010-10-06 @ 09:56:54
URL: http://emelielundqvist.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0