Bra dag!

Ledig idag, och det har varit en alldeles lagom dag!

Det blev en cykeltur in till Tullamore och en helt fantastisk klänning införskaffades och en så grymt ball väska att jag knappt vågar använda den. Bilder kommer självklart, ska bara hitta kameran...

Tog lite bilder inne i stan och på vägen in, så de ska komma upp här så småning om!

När jag kom tillbaka till gården och vunnit ett slagsmål med Patrick (en av instruktörerna) om min Kingslandväst som han tagit utan att fråga (haha) så hämtade jag Billy i hagen.
Sötnosen gnäggade när han såg mig
I ett mer eller mindre desperat försök att hitta lite egen framåtbjudning från hans sida red jag mitt markarbetespass på terrängbanan, med riktigt bra resultat. På banan är han ofta väldigt seg i reaktionerna och vill inte riktigt, men om jag rider i naturen är han helt annorlunda. Så det ska jag ggöra så mycket jag kan framöver =)



Jag kan ju även berätta att jag blivit totalt beroende av Gossip Girl!

Serien är ju bar fantastisk!
Intriger, lyx och fantastiska kläder - ja tack!


Jag hade inte tackat nej till att bokstavligt talat vara i Blairs kläder!


Inte heller tackat nej till badboy-Chuck...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0