Bilder från Gurteen!

Nu har vi äntligen fått bilderna från senaste terrängtävlingen!

Tyvärr kunde vår fotograf endast få bilder på de första och sista hindrena på banan, vilka var de allra lägsta och på vilka jag och Rupert presterade som sämst - men det är bättre än inga bilder alls!

Nästa gång hoppas jag dock kunna få bilder över de större/svårare hindrena på banan, det hade ju faktiskt varit liiite roligare ;)


Detta var hindret han stannade på i ca 5 sek innan han hoppade och tittade jäääättemycket på de hemska balarna, haha!



Haha, helikoptersprång, det blev lite fel X)

Jag ska nog fråga Chefen om han fortfarande tycker att jag är den enda som inte behöver martingal i terrängen... Kan tillägga att han här drar för fulla muggar och går om framförvarande häst i ett jihu! Jag körde med handbromsen i eftersom jag totalt black-outade!

Tjohooo! =)


Eftersom det är fredag idag så ska jag nu ut till stallet och förbereda inför Showjumping-leaguens andra omgång. Jag ska hoppa typ 60cm med Rupert, då han aldrig hoppat en sådan lång bana innan. Vi får se om jag rider Billy också, vill inte att det blir för sent in på natten bara!
Update om det senare alltså..!









Kommentarer
Matilda&Vicky

Fina bilder =D

2010-10-30 @ 18:51:18
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0