Världens bästa familj ♥

Har kommit tillbaka till Örebro efter at ha spenderat ett dygn i den lilla håla i Värmland där jag vuxit upp. Det var fantasist mysigt att träffa större delen av släkten! Först fika hos mormor och morfar, sedan farmor och farfar bjöd oss på en hejdundrandes middag med underhållning och liveband. Efteråt fick man sova gott på hotell och äta en supergod frukost i morse (det bästa med hoell är hotellfrukostar, helt klart!).
Tack farmor och farfar, jag vet att ni kikar in här på bloggen ibland!

Men nu är jag alltså tillbaka i mamma och pappas hus i Örebro, och i morgon åker vi ner till mitt Halmstad för att stanna där resten av julledigheten =)
Det ska bli så mysigt!


Kommentarer
liiisaaas

bara älskar din blogg!!

keep up the good work ;)

2010-12-19 @ 23:44:46
URL: http://liiisaaas.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0