Typiskt!

Jag håller alltid ögonen öppna efter en ny tävlingskavaj i någon frän färg. Först ville jag ha en riktigt royal/kornblå eftersom jag tycker att det skulle vara så snyggt till en blond tjej och en vit häst, men för det första har jag ingen vit häst längre, och för det andra har ju massa människor det nu sedan J van D lanserade sin blåa kavaj...
Lite tråkigt, men det lämnar mig öppen för förslag =)

Därför blev jag helt lyrisk när jag kikade runt på Ebay och snubblade över denna kanonfina Ralph Lauren kavaj:

Den ser ju helt klart ut att vara 'ridbar'!
Tyvärr missade jag auktionen och tyvärr är RL-kavajerna minst lika dyra som en J van D eller någon någon annan tävlingskavaj i frän färg, så sökandet fortsätter!

Jag gillar ju min svarta med silverglittriga kritstrecksränder, så jag är inte i desperat behov. Det hade bara varit så roligt med en fin färglad hoppkavaj också =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0