Nu har tomten anlänt!


Snön kom som på beställning!

Alla barn måste gå genom en labyrin för att komma till djuren i stallet,
och sedan genom en annan för att komma upp till tomten =)

Mina bästa kompisar,
våra 5månaders grisar! Stört sköna typer som jag matar hela tiden, haha!

Tre ettåriga åsnor!
De är så himla fina! Men de var helt vilda när de kom hit, hade aldrig varit
inomhus, så de är ganska blyga. De blir dock modigare för var dag!
Åsnor på Irland är förresten superbilliga, motsvarande 500kr styck för såhär unga!

Och såklart falabellorna, de är inte mer än 8 månader gamla, så jag har utsett
mig själv till "extra-mamma" åt de tre, vilket innebär att jag sätter mig i halmen
inne hos dem och kelar och busar lite varje dag.

Myyys!!!


Kommentarer
Mamma

Wow!! jag vill komma till tomteland och hälsa på alla de små mysiga djuren, och deras extramamma!!<3

2010-12-05 @ 00:14:36
Lisa

Åååh, vad mysigt!

Köp med en åsna hem, förresten. Olle och Maren har ju space, har jag hört. Hahaha.

2010-12-05 @ 21:26:37
URL: http://lisasfanclub.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0