Mina mål

Jag har skapat en ny kategori som ska handla om Mina mål!

För mig är det otroligt viktigt att ha något att ta sikte på som hjälper mig med motivationen i vardagen. Det är inte det att jag måste ha något att kämpa för eller en dröm om prestige för att hålla mitt hästintresse vid liv. Nej, det är snarare så att jag vill utmana mig själv och genom detta utvecklas som ryttare och människa.
För mig äv vägen mot mina mål (planeringen, del/kortsiktiga mål, steg fram och steg tillbaka, analyser och funderingar) minst lika givande som känslan när man uppnått själva målen.
♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦
Detta har jag saknat jättemycket nu när jag varit hästlös.
Visst kan jag sätta upp små vardagliga mål med mina Irländska pojkar, men det är inte samma som att skapa 'Dröm-mål' tillsammans med en speciik individ - det ser jag fram emot så galet mycket!


Inom de närmsta dagarna kommer det postat 3 inlägg i denna nya kategori:
  • Kortsiktiga mål
  • Långsiktiga mål
  • Dröm-mål

    De flesta av er vet kanske redan vad de olika innebär, men de kommer ändå få en kortare förklaring om vad de betyder för mig och mer specifikt vilka mål jag har inom de olika kategorierna i sina inlägg!
    Det kommer givetvis bli ganska svårt att sätta upp mål nu eftersom jag inte vet ännu vem som ska hjälpa mig att uppfylla dem, så det får helt enkelt bli individuell mål för bara mig. Vad vill jag uppnå som ryttare, just nu? Vart ska jag sikta?


Kommentarer
Emelie Nordström

sv; du gjorde helt rätt i att välja något annat än matten!!! de är inte jätte kul..

Var har du varit? :)

2010-12-22 @ 17:12:42
URL: http://emeelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0