Maja Linnéa Janson - Who the hell is she?

T h i s   i s   m e.












Maja Linnéa Janson.
För tillfället finner jag det ofantligt svårt att presentera mig själv, då jag fram tills för 4 veckor sedan var, och endast var, 'Kilkennys matte'.

Kenny var mitt hjärta, min bästa vän, min familj, mitt livs kärlek, mitt syre, mitt allt.
Hon får en alldeles egen presentation under fliken med hennes namn.

Det Kenny lämnade kvar var bara jag.
Jag är född i november, 1990, och är i och med detta skorpion.
Jag är oftast väldigt passionerad i det jag ger mig in i, och har därför knytit många starka band sedan jag gav mig in i ridsportens värld. Jag tycker också om att måla, även om det inte blivit så mycket av det desenaste åren. Jag hoppas kunna ta igen det nu i höst!
Jag älskar att resa, och då framförallt till Storbritanien. Jag har varit i England vid ett 9-tal tillfällen, på Irland en gång (än så länge) och förutom detta över större delen av Europa och New York.
Jag gillar inte tomater, champinjoner, oliver och ostbågar.
Inte heller insekter eller att vara ensam.

Ja, det får nog duga som en kort presentation av mig så länge!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0