Do you wanna ride?



YES I DO!

Ridabstinens idag igen...
Shit alltså, det är nästan så att en åsna hade fått duga!
Jag vill verkligen rida, trimma, hoppa, tävla, tänka, planera, genomföra!

Just nu håller jag på att väla ut bilder och filmer som jag ska skicka med mitt CV, och jag blir så sugen!
Jag har ju inte heller några nya filmer, så jag sitter och vill korrigera min sits och tempo hela tiden X)
Åååh, om jag bara hade kunnat få haft en film på när jag trimmade med Kentucky, eller när jag red honom
för Danne - då hade jag kunant söka anställning var som helst! =P

Jag måste verkligen ta tag i det här nu.
Har jag tur så får jag i alla fall rida lite när jag åker till Värmalnd måndag till onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0