The wild wild häst

(hoppas ni fattar att jag försökte vara lite rolig med ett ordspel på the wild wild west?)

NELLY ÄR GALEN!
På riktigt, hon var som en heliumballong att vara ute o gå med = mer i luften än på marken. Hon kastar sig, springer, går i passage, knuffas trampar på mig och trumpetar hela tiden! jag blir helt tokig på henne! Hon är helt klart inte nöjd med omständigheterna, men det är bara att gilla läget...
Det som suger lite extra är att hon inte orkar hålla fokus nog för att vi ska kunna leka eller göra trickträning eller nått för att stimulera hennes huvud... Kanske släpper det om några dagar.

Söt är hon fortfarande i alla fall:



Peppar mig själv med fin-fin powermusik av Mr Mraz:



Kommentarer
Erika

Crazy horse :). Hoppas att hon läker fint nu och att den lilla 2mm odågan försvinner. 2 veckor går fortare än vad man tror så snart är ni säkert igång igen!

2012-05-26 @ 19:03:15
Malin & Keyson

Usch, tänker min lilla fina ponny som inte fick röra sig mer än på sin box ute i 1 års tid.. Vad rastlösa de blir!! Du ska se att hon är bra efter lite vila, de kunde alltid ha varit värre :)



Sv: Jag är där med Rebecka Tell, hon rider en STOR skimmel & en lite mindre brun i den 1* klassen :) Vore kul att träffa dig!

2012-05-26 @ 19:50:07
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Caroline

SV ja vi förlovade oss på juldagen så vi vill gifta oss runt den tiden nästa år:) Har alltid velat gifta mig i Las Vegas. Verkligen ett minne för livet! Min farbror gifte sig där när jag var liten, han dog tyvärr ung och jag saknar honom så fruktansvärt, vill också göra det för att på något sätt hedra hans minne.

2012-05-31 @ 23:25:17
URL: http://internationalshowjumping.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0