Snabbinlägg: Intressant....

Båda hästarna var ju faktiskt hos veterinären igår, för när jag var klar med Nelly åkte jag hem och hämtade Bella så att hon kunde få sin andra vaccinationsspruta (så nu få vi börja tävla!). Bellabus kom faktiskt lös och sprang en vända på veterinärstationen - inte bra!
Men, hon kunde snabbt fångas in och ingen skada skedd ;)

Till det intressanta då.
BÅDA MINA HÄSTAR HAR GÅTT UPP 30KG PÅ 3 VECKOR!

Nelly, som är extremt överviktig nu har gått upp i rent fett och vätska skulle jag säga, och väger nu hela 730kg.
Henne vill jag ha någonstans mellan 650-670kg i vanliga fall, så hon är en riktig tjockis nu!
Bella, har gått upp i princip bara i muskler skulle jag säga, och då är 10kg i veckan verkligen inte fy skam! Hon väger nu 450kg, och mer än det ska hon nog inte väga ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0