Ja tack, jag tar gärna lite salt i såren!

Uppsatsen går ändå ok...
Den är i princip klar, och jag ska bara fixa liiite på diskussionen, fixa layouten och skicka in den i morgon. Sen kommer jag säkert få lite grejer att ändra av min handledare, men jag kan ju alltid vägra, hehe ;)

Kämpigt är det dock, rent allmänt.
Jag blir som sagt jättedepp av att inte få rida, och lägger man då uppsatsarbetet + det faktum att jag inte kan umgås eller ha roligt pga att all tid läggs på uppsatsarbetet, så blir det motigt alltså!
Nu har jag dessutom insett att vi antagligen behöver åka till veterinären. Helvetes jävlar! Jag HATAR att åka till veterinären, jag har mina anledningar. Speciellt som nu när jag inte tror att det är något allvarligt... ÅÅÅÅH! Varför kan hon inte bara vara frisk och pigg och ridbar!

I det stora hela antar jag att det iaf är bättre att åka in och får reda på hur länge hon kommer behövs stå och så att hon kan får något antiinflammatoriskt (vilket jag är säker på att hon behöver).

Shit shit shit shit shit shit shit shit. SHIT!


Skämmer bort henne allt jag kan så att hon inte ska märka hur jävligt allting är, och vi skrittade ut barbacka i repgrimma igår på vår promenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0