Är det en fågel? Är det ett plan?

Nej, det är min motivation som flög iväg!
=(


Nellys ben var mer svullet igår, och ömheten kommer från ett kvadratcentimeterstort ställe bak på kotleden. Hon verkar inte ha ont, men hon lyfter helt klart på benet när man trycker där... Idag var svullnaden nästan helt borta, men hon var minst lika öm och fortfarande halt. Hon är dessutom väldigt loj och är inte ens sugen på godis. Det är antagligen bara allt gräs och värmen, hon fiser som en raket ibland när vi är ute och går och är riktigt varm att ta på ibland (ingen feber dock).
Jag tar hand om henne efter bästa förmåga. Lindar på natten och promenerar på dagen.

I vanliga fall är det timmarna i stallet som fyller mig med energi, som får mig att orka med allt annat. Så fort något rubbar det blir jag som en vissen ballong. Har ingen lust till någotning, vill bara rida...
Min magkänsla säger i alla fall att det går åt rätt håll med hältan, så fort Nelly är fräsh igen kommer jag sprudla av energi!



Kommentarer
Malin & Keyson

Sv: Haha, jag tänkte faktiskt testa & se om det kan hjälpa mig lite! Motivationen går i perioder, så tror faktiskt att jag kan dra nytta av den där boken om jag bara kommer ihåg den! :)



Kan hon ha sparkat/slagit sig? Det är dunder fart i gräset just nu, nästan lite farligt mycket energi för min kanonkula tycker jag..! :P

2012-05-22 @ 10:44:25
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Malin & Keyson

Sv: Fy då! Hoppas verkligen inte att det är någon spricka, så typiskt att dom inte kan hålla ordning på sina ben.. :/

2012-05-22 @ 18:43:27
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0