Framme!


Mitt rum är larvigt mysigt!
Alla har en varsin färg o mitt är rosa, haha =)
Alla par som är med har sjukt stora rum, bestående av flera rum, som små våningar liksom. Mitt rum är såklart inte så stort, det hårda livet som singel, haha!
Farmor och Farfar har en helt egen suite med världens lyxigaste badkar, bastu o hela köret, så fint och det är så roligt att träffa alla igen!
Nu ska vi ut på någon slags utflykt, efter det är det afternoon tea och sen storslagen middag!

Nelly får vila i två dagar nu medan jag är här, men det hade hon nog fått göra ändå med tanke på att hon gått tre ganska hårda pass nu i tre dagar. Känns superkonstigt att inte åka till stallet, men vi kommer antagligen ha så fullt upp att jag inte kommer hinna märka det så mycket..!
Funderar på om jag ska ta en massage eller ansiktsbehandling ikväll eller efter frukost i morgon... Eller varför inte både och? Haha! =D



Kommentarer
Malin & Keyson

Sicken lyx! Njut kvinna ;)

2012-03-31 @ 21:51:51
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0