Sorry fär kass uppdatering!

De senaste dagarna har sett ut ungefär såhär:
07.00 - gå upp
08.00 - sitta på hästen
ca 11.00 - hemma från stallet
ca 12.00 - skola
ca 17.00 - färdig med skolan
ca 18.00 - tillbaka i stallet för sista pysslet
ca 19.00 - hemma, äta, umgås lite med mamma o se på tv
22.00 - sängen

Allt har verkligen gått i ett och det har inte funnit utrymme för något impuslivt. Lite tråkigt, men så blir det ibland! I morgon lyckades jag dra på mig morgonfodringen i stallet också, haha!
Men på söndag ska jag soooooova!



I morgon ska jag o Nelly träna på kvällen och mamma ska följa med och filma! Det är dressyrträning för Tina, och förhoppningsvis är Nelly pigg och motiverad (och jag med!).
På söndag blir det årets första tävling, pay n jump, om vädret är ok!
Har inte bestämt mig än för vad vi ska hoppa, men det blir nog 80+90cm. Har tagit fram en ny hoppstruktur för oss, och det blir nog bättre att starta slow n easy!



Bild från uteritten tidigt i morse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0