s.h.o.p.p.i.n.g

Don't we just love it!?

Idag löpte jag verkligen amok, köpte hur mycket saker som helst!!!

Först var jag på Little Shop of Horses och lämnade in min sadel till försäljning. Om någon vill ha en Prestige Golden Star Extra i fantastiskt skick så åk o prova! I alla fall så plockade jag på mig lite saker:

Svarta Pikeur-ridbyxor med elastiskt benslut. Älskar Pikeur, har stl. 34 eller de större barnstorlekarna på deras ridbyxor, haha! Roeckl-vinterhandskar, vita Equiline-regnskydd (sådana man har ovanpå ridbyxorna som går ner till knäna), Spray för både fläckar och svansen, och en "kossa-borste" som tar bort hår riktigt bra =)

Sen började dock den riktiga shoppingen...
En av mina favoritaffärer finns på vägen hem, och jag var ju bara tvungen att svänga in. De hade rea, och jag plockade på mig hur mycket som helst, haha!
- 2 par Diesel-jeans
- 1 Hilfiger-vinterjacka
- 1 snygg country-style jacka jag inte minns märket på
- 2 Hilfiger-skjortor
- 1 fantastisk blus i 100% silke
- 1 rutig blus

JISSES!


Hilfiger-jackan ska få bli vår nya "fin-jacka" som vi kan ha när vi åker på tävling och kanske lite 'finare' träningar ;)
Kul att ha något annat bland alla Kingslandjackor!


Kommentarer
erika

men skitsnygg jacka juuu!

2012-02-19 @ 16:59:48
URL: http://majimka.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0