4 veckor kvar till BADMINTON

Är verkligen taggad till tusen!
Första gången jag åker dit, och England är som allra bäst i maj.



Jag o mammsen är det som åker, och vi kommer vara där alla dagar.
Vi tror dock inte vi kommer gå på båda dressyrdagarna, en dag räcker ;)
Det kommer väl bli såhär ungefär:
  • Torsdag - Kommer fram
  • Fredag - Dressyr
  • Lördag - Tur till Bristol eller Bath
  • Söndag - TERRÄNGEN
  • Måndag - Banhoppning och hemfärd på kvällen

Vi ska bo på en fantastisk gerogiansk herrgård av något slag, yey!
Blir helt till mig bara jag tänker på det! Oj va kul vi ska ha!

Hästar, England, Fälttävlan, Sommar
Bättre än så blir det knappas...

Och SOM JAG SKA SHOPPA, haha!
Om jag nu lyckas spara undan lite dvs. Tanken var från början att det stora inköp jag skulle göra på Badminton skulle vara en Point Two air-jacket, men nu kommer det bli ett par stövlar istället. Västen får vänta tills vi rider lite högre klasser i fälttävlan helt enkelt. Stövlarna har jag redan provat ut och bestämt mig för, men det känns roligare om jag köper dem där!
Ett par Ariat får det bli,
en storlek för små så de kommer bli helt perfekta tillslut, haha! All min andra utrustning är ju svart, så jag borde verkligen köpa ett par svarta - men de bruna är så fabulous-fina, så det blir ett par bruna ändå!

De jag provade var lite rödare, och blankare - sådana ska det vara!

 

Systemkamera + dator kommer få följa med på resan =D



Kommentarer
sara

sv. Eller hur, nötter! Kan du skratta åt dem sen när ni tävlar höga klasser om några år! ;)

2012-04-06 @ 13:58:04
URL: http://ussing.blogg.se/
Malin & Keyson

Verkligen inte avis på dig, inte någonstans.....!!!



Sv: Haha, lägger absolut inte fälttävlan på hyllan, men har bestämt att hoppningen får vänta nu tills han går korrekt i dressyren. Jag tror att alla vinner på de, så slipper vi fler konflikter som bara leder till att han tappar förtroende för mig. Känns trist, men jag vill absolut inte sälja honom (än..) så då får jag helt enkelt anpassa mig :) Har dessutom fått helgjobb hos Åsa som passar mig utmärkt!

2012-04-06 @ 18:07:10
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Matilda

Gud vad kul att åka och se Badminton, nu blev man inte alls avundsjuk, haha!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0