10 things u didn't know about me

1. Jag heter Linnéa i mellannamn men det var tal på att ändra det till Niléa eftersom det var det jag kallade mig själv som liten.

2. Jag har väldigt svårt att äta på morgonen, ju mindre jag behöver tugga desto bättre.

3. Jag är en kontrollfreak, men jobbar på det.

4. Jag skriver dagbok. Den sortens dagbok man egentligen helst skulle låsa in för att ingen annan ska komma över den.

5. Jag är ibland (ok, ganska ofta) lite för stolt för mitt eget bästa.

6. Jag är en läskigt bra lögnare, framförallt i pressade situationer.

7. Jag har aldrig varit kär.

8. Jag är avundsjuk på människor med en stark tro på sin religion. Att alltid ha något att luta sig mot, något som har svar på allting och som kan försvara ens aktioner, det är jag avundsjuk på. Min egen tro på karma har börjat blekna.

9. Jag är emotionellt styrd på gränsen till borderline (haha). Min syster brukade säga att jag har någon form av borderline-light. Ibland är det bra att vara så känslosam, i situationer då det gör mig lyhörd för andras känslor som exempelvis när jag är bland hästar eller bland människor/vänner som bär på något. I andra fall är det inte lika bra, jag gör ofta en höna av en fjäder och blir jätteglad när jag är glad eller jätteledsen när jag är ledsen.

10. Även om jag ofta tvekar, så tror jag ändå någonstans att allt kommer bli bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0