I'm soooo excited!!!

De som bestämmer om sådant här har ÄNTLIGEN beslutat att mitt lag kom 2:a under kvaltävlingen i Ross House, så den 11:e juni bär det iväg till en stor häst-festival där vi ska ge allt för att ta oss till Dublin Horse Show!!!
OM vi lyckas, så får jag helt enkelt flyga över hit i augusti för att rida där!

Så himla kul!!!


Nu ska jag snart gå o lägga mig för att ladda inför morgondagens tävlingar!
Kilamonjaro ska göra sitt svåraste Dressyrtest hittills, på gräs utan brodd (kan sluta hur som helst...), Rupert ska både Dressyra och Hoppa, så jag hoppas att han kan hålla koncentrationen uppe för båda.
Planen var dessutom att hoppa Clear Round med Nelly,
men det verkar lite struligt, så vi får se vad jag gör...!
Iiih!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0