Mycket att göra idag!

Idag är det 'min' onsdag, vilket innebär att jag inte börjar jobba förrän elva, men måste sedan jobba ända till halv tio ikväll. Idag kan det nog passa dock, för då kan jag pilla med Rupert hela kvällen!

Det 'vardagliga' som bör göras idag är:
  • Rida igenom Dressyrprogramet med Rupert
  • Rida Kilamonjaro
  • Longera + kanske rida Skorpan
  • Longera + förhoppningsvis hänga på Georgia
Det tävlingsrelaterade som ska göras är:
  • Tvätta Rupert så han inte är gul
  • Fläta svansen
  • Rycka manen + trimma skägget gjordes igår!
  • Knoppa man + pannlugg
  • Tvätta det ena schabraket, det andra är nytvättat!
  • Se så att mina 'gamla' vita ridbyxor är torra
  • Kolla över min utrustning; Kavaj, handskar, hjälmar, ribyxor, stövlar, sporrar, spön osv.
  • Smörja sadlar + träns x 2
  • Tvätta benskydd
  • Fixa broddar
  • Fixa martingal
  • Ta fram tävlingstäcken för transporten
  • Fylla hönät x 2
Ja, det var nog det. Bäst jag börjar snart då, haha!


Kommentarer
Mamma

Oj, vad jag ska tänka på dig imorgon, när ni är på äventyr!! Väst, hjälm, mat i magen och ett ordentligt mantag! det lir säkert superduper roligt!! Kram <3 <3

2011-03-16 @ 23:09:01
Klara Dahlstedt

Sv; Ja verkligen, vilken härlig upplevelse! :D



Tack, eller vad man säger. x) Haha precis, men det är faktiskt inte lika vanligt. Dessutom brukar skäckiga storhästar inte ha lika snygga fläckar.. Mystiskt. :P

2011-03-16 @ 23:56:55
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0