Antagligen sista inlägget från Irland

Ja, jag vet inte om det är mest sorgligt att åka eller kul att komma hem.
Jag har i alla fall inte gråtit något, och det ser jag som bra..!

Har tagit en sista ridtur på Rupert nu på eftermiddagen. Eller ja, sista för den här gången i alla fall, planerar redan när jag ska komma tillbaka o hälsa på!
Han var i alla fall fantastisk som vanligt!
Vi red ut barbacka och galopperade som tokar över fälten och hoppade några små stockar och bara myste. Det var en perfekt avslutningsritt ♥

Nelly har också fått sig en sista Irlands-tur.
Vi var också ute och galopperade, men med sadel ;)
Hon bockade och brallade och pep och tyckte att det var hur lajbans som helst! Fina lilla häst!

Nu ska jag strax åka in till stans (enligt mig) bästa pub och äta middag tjejerna, efteråt blir det några öl, men inte för många, ska upp tidigt i morgon och kommer vara på resande fot i ca 12 timmar!

See yah in Sweden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0