Thak God for Michael and tiny clothes

Idag har universum gjort sitt bästa för att muntra upp mig,
och det tackar jag för ♥


  • Jag fick ett paket på posten:

    Båda i storlek 34, OCH DE PASSADE! Det är grymt skönt att få bekräftat att jag inte är så stor som jag trodde där ett tag..!
  • Chefen kom och berättade att min tävlingslicens är på väg, och jag och Rupert kommer tävla ett snäpp mer avancerat än planerat! Mer info om hur tävlandet går till här på Irland kommer i ett eget inlägg framöver.
  • Hela dagen har spenderats sida vid sida av Chefens fantastiskt snygga och charmiga lillebror(26) som alltid får mig på bättre humör. Idag målade vi ett helt stall invändigt. Eller ja, han målade, jag dregglade, haha! Typiskt mig att hitta Dröm-Irländaren, bara för att inse att hans sambo passar honom perfekt?
  • Hur kan man vara deppig när Michael Bublé lovar att It will all turn out?
    (Det fungerar tydligen inte att lägga in YT-klipp?)


Kommentarer
Mamma

Härligt med bra dagar och kul att det finns någon som piggar upp dig med sin blotta närvaro! :-)

Här är det sol fast svinkallt. Längtar till Skate...

Kraaam

2011-01-27 @ 14:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0