Underhållning

För mig alltså - inte nödvändigtvis för er
Haha!
Jag är rastlös nu igen, och eftersom jag aldrig fyller i några Blogglistor tänkte jag göra det nu.
Bara för att.
Och lyssna på något rockigt.

...
Håller jag på att bli lite friskare tro?


SENASTE:
Dryck:
Te
Telefonsamtalet:
Mammi
SMS:
Nojet.se
Sång du lyssnade på:
The All American Rejects – Gives you hell
Gången du grät:
Senaste gången jag tänkte på Kenny

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig:
Nej, det skulle de aldrig våga
Varit kär:
Nja... Förälskad? Ja
Varit deprimerad:
Jag har sett bottens botten
Varit så trött att du somnat sittandes:
Haha, senast på nyår

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1:
Blå
färg 2:
Vit
färg 3:
Grön

ÅR 2010 HAR DU:

Lärt känna en ny vän:
Massor av dem!
Fått ditt hjärta krossat:
Fullkomligt krackelerat
Skrattat så att du har börjat gråta:
Har nog hänt nån gång
Träffat någon som förändrat ditt liv:
Humm.. Svårt att säga...
Insett vilka som är dina äkta vänner:
Ja, fast det fanns väl inga direkta oäktingar
Fått reda på att någon har pratat om dig:
Bara bra saker, mohaha!


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har nog bara msn-kontakter jag känner IRL
Hur många barn vill du ha: En av varje, men jag har för många pojknamn planerade...
Har du några husdjur: Nisseman i alla fall!
Vill du ändra ditt namn: Nej, men vill gärna gifta mig med någon med koolt efternamn =)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med Mamma och Sis i Connemara
Vilken tid vaknade du idag: 09.20
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en stock
Senaste gången du träffade din pappa: Under jul
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att Kenny var kvar
Vad lyssnar du på just nu: The saturdays
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, vid minst ett tillfälle...
Vad gör dig irriterad just nu: Mitt förbannade hälsotillstånd
Vad är ditt namn:
Maja Linnéa Janson
Singel/upptagen:
So very singel
Stjärntecken:
Skorpion
Kille eller tjej:
Tjej
Grundskola:
Skäggeberg
Gymnasie:
Plönninge
Högskola:
Halmstad Högskola
Hårfärg:
Blond
Ögonfärg:
Blå
Längd:
167 cm
Vad gillar du gällande dig själv:
Hmm... min mage och mitt hår
Höger eller vänster:
Höger, gäller allt faktiskt...

DIN FÖRSTA:

Operation:
Har aldrig opererat mig
Tatuering:
Första och enda
Piercings:
Inga
Bästa vän:
Fanny eller Maja från Afrika
Sporten du spelade:
Här spelas det ridsport!
Husdjur:
Lina och Pelle

JUST NU:

Äter du:
Inget
Dricker du:
Vatten
Är du på väg att:
Byta låt
Lyssnar du på:
Fortfarande Bowling for soup
Väntar du på:
Att ödet ska ruska om mitt liv lite

DIN FRAMTID
:
Vill du ha barn:
Ja..!
Vill du gifta dig:
Med en Engelska gentleman!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Ögon
Kramar eller pussar:
Båda är väldigt viktiga...
Kortare eller längre:
Längre, mycket längre!
Romantisk eller spontan:
Spontanitet är romantiskt..!
Snygg mage eller snygga armar:
Mäh, båda.
Tatueringar eller piercingar:
Inga piercingar!
Känslig eller inte:
Lagom
Ragg eller förhållande:
Förhållande
Bråkstake eller tveksam:
Inte tveksam

 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling:
Inte för många gånger
Tappat glasögon eller linser:
Ja, lite för många gånger
Haft sex på första dejten:
Nej
Krossat någons hjärta:
Bara någons fejk-hjärta. Fjant.
Har du blivit arresterad:
Nej
Dissat någon:
Jag är tydlig, men inte brutal, oftast.
Gillat din tjejkompis (mer än som vän):
Nej.

 

TROR DU PÅ:
Dig själv:
Inte innan, men nu
Mirakel:
Innan, men inte nu
Kärlek vid första ögonkastet:
Ja, romantikern i mig!
Himlen:
Nej, reinkarnation kör jag på!
Tomten:
?
Att kyssas på första dejten:
Jadå
Änglar:
Inte som ärkeänglar, men kanske något liknande...


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång:
Haha, det var min specialité på lågstadiet!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:
Jadå
Vad kan du verkligen inte leva utan:
Syre, mat, vatten och en klapp på kinden
Vad vet inte så många om dig:
Att jag är en hysterisk kontrollfreak som ibland måste öva på att göra någon vårdslöst, bara för att.



Kommentarer
liiisaaas

Jag har svarat på din fråga om dessa oopsie bröd i ett eget inlägg i bloggen ;)

Ha det gött!

2011-01-06 @ 00:28:38
URL: http://liiisaaas.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0