Powernaps is the shit!

Idag har jag försökt jobba lite!
Jag hjälpte till att fodra i morse, sedan hjälpte jag till att halma alla 4 stall, sedan blev jag trött igen. Då gick jag in och vilade en halvtimme och sov en halvtimme, sedan var jag good to go igen.
Nu har jag precis ätit lunch efter att ha tagit in och matat Killi och släppt Rupert och Mandela i ridhuset för lite spring-omkring. Mandela springer verkligen runt tills man ber honom att sluta, värsta duracellkaninen! Men Rupert kör som vanligt med Ferdinand-metoden och vill bara mysa..!
De är verkligen varandras motpoler!

Efter lunch fick jag höra att vi ska löshoppa ungdjuren = de 12 hulliganerna. Jag får se hur mycket jag orkar göra, men det ska bli kul att se i alla fall! Om det är ljust i ridhuset kanske jag försöker fota eller filma Skorpan =)

Nu är det dags för en till Powernap!
See yah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0