En hästlös hästblogg.


Bloggen känns lite tråkig nu, väldigt stilla och seg på något vis.
Jag tror att det beror på att detta är en Hästlös hästblogg.

Jag rider ju inte alls nu, och det jag gillar att blogga om är hur jag ridit under dagen, hur jag tänkt
när jag lagt upp diverse övningar och om jag upplevde det jag hoppas på.

När jag inte får/kan skriva om det blir jag lite omotiverad...

Jag hoppas att det blir ändring på det snart.
Jag har inte velat störa dem på ridklubben här i Örebro än eftersom de haft så mycket att tänka
på kring Lag-SM, men efter helgen är det över och då hoppas jag kunna göra något åt min
ridabstinens!

Ja, jag ville bara få det sagt!


Saknaden


Kommentarer
Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

uppdatera ändå :)

2010-09-05 @ 22:20:17
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Mimmi

Det är hemskt att inte rida :(

2010-09-06 @ 21:48:09
URL: http://hfzn.wubi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0