It's raining cats and dogs

Som man säger här på grönaskönaön.

Det verkligen spöregnar.
Som jag aldrig sett spöregn förut.
Som om himlens alla portar öppnat sig,
som jag en gång läste att man sa om hällregn i
sagan om prinsessan på ärten.

Som ni kanske vet är det strax dags för Annaharveys Showjumping league att börja, men jag har mina misstankar om att vädret kommer komma ivägen för den stora premiären. Visst, några kommer säkert utifrån, och vi har kanske 40st anmälda och klara. Men jag vill inte ens rida i det här vädret!
Om det inte slutar innan min star så skjuter jag upp min ritt till nästa vecka (fördelen med en league är att det kommer fler tillfällen, hehe).

Jag har precis tryckt i mig lite kvällsmat och ska snart bege mig ut till stallet för att hjälpa till lite grann =)


Kommentarer
Ellen

sv: Ja absolut :D jag tyckte bilden verkligen var jätte fin en utav mina favoriter ;D <3

2010-10-22 @ 21:13:47
URL: http://pellmen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0