Fönstershopping á la nu-för-tiden

Idag kände jag verkligen hur mycket vi vill ha en dressyrsadel, Nelly o jag.
Jag börjar komma till så mycket ridning under passen nu, och Nelly jobbar på som aldrig förr. En dressyrsadel hade hjälpt oss ta steget till nästa nivå, och vi är redo för det nu!
Jag tänker dock inte köpa någon förrän jag fått sålt min andra hoppsadel, o det går trögt. Den finns ju nu hos little shop of horses, och jag får nog ta o ringa dem för att avgöra om den ska vara kvar där, och om jag i så fall ska gå ner lite i pris.

En ny gjord med magplatta behöver vi också.
Vi råkade ju ha sönder remmen på vår (6 år gamla!) glen godon-gjord, och jag har suktat efter JW's hoppgjord så länge nu!!! Den är så snygg och mjuk och fin, men ack så dyr...


Stövlar behöver jag inte, men MH's exclusive line är bara för fina! Hade verkligen velat ha ett par sådana bruna! Men, det får bli en present till mig själv någon gång i framtiden när jag är betydligt rikare än vad jag är nu...
Ett Newmarket-fleecetäcke ska Nellisan få också, men det kan vänta till hösten, haha!
Jag tycker egentligen att det är absolut snyggast när man har det gråa till en grå häst, men det blåa gillar jag generellt mer, så det får bli ett blått!



Kommentarer
Malin & Keyson

Skulle inte tacka nej till något av de där! ;)

Har dock redan köpt ny gjord & platta, nu vill jag mest av allt ha en dressyrsadel!

2012-03-22 @ 21:07:35
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0