The curse of having a big pony

Åkte till Eriks hästshop för att klämma o känna lite på JW-gjorden som jag kärat ner mig i... Tror vi att de hade en endaste kvar som de hade ett helt vansinnigt rabatterat pris på!?
JA!!!

Tror vi att den var i Nellys storlek??
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!!!
Och jag kan ju bara glömma att NÅGONSIN få på henne en 120-gjord, haha!


#¤%/[{€#£@$€#!¤%!!!


Självklart kom jag ändå inte där ifrån helt tomhänt då de hade mitt absoluta favoritschabrak fast i en annan, ännu finare, färg! Det jag haft innan är blå/grönt med en mörkgrön fläta, detta är mörk duvblått med mörkblå fläta. Tyget är lite som manchester, och att det bara är en fläta och inte massa passpoaler runt tycker jag är riktigt sött! Absolut nytt tävlingsschabrak!


Jag+Nelly och Bea+Kakan har varit ute på en av våra lite längre ridturer idag, men idag var vi inte ute så länge då tempot var högre med mer galopp - tjohoo!
Nelly skötte sig som vanligt bra, men blev lite seg mot slutet ;)



Nu ska jag ta det lite lugnt tillsammans och mysa tillsammans med dagens skörd från brevlådan:


Kommentarer
Lisa

Fiiiin biiiild!

Jag vill ha en allé.

2012-03-23 @ 06:50:29
URL: http://www.lisasfanclub.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0