Taking it easy...

Jag och Nelly tänkte ju egentligen åka på Pay n Jump idag,
men så bestämde jag mig för att chilla.


De senaste två veckorna har varit ganska intensiva med träningar och nya ridsätt, och pressen på henne har ökat (vilket hon i och för sig har tagit väldigt bra). Därför tror jag snarare på att inse att vi är 'färdiga' med Pay n Jumps och istället ladda inför de två lokala tävlingarna de kommande två veckorna.
Det ska bli jättekul,
och det känns som en bättre investering att ta det lugnt i några dagar nu än att hoppa idag. Nellisan får nog vila/skritta/mysa/promenera tills onsdag och sen börjar vi ladda upp på riktigt inför söndagens tävling!


90cm är verkligen pyttelitet, haha!
Inte konstigt att Nelly avdramatiserar det hela genom att kliva över ;)


Kommentarer
Erika

Kul att komma igång med tävlingarna! :D

2012-03-11 @ 22:54:04
URL: http://ettahnia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0