Rast o ro, no more!

Idag har jag ridit min häst ♥

Först och främst så har det varit lite väl kaotiskt den senaste tiden!
Hade min sista föreläsning idag, 4 timmar eller så avklarade *pust*
Det gick bra, jag är nöjd även om jag pga tidspressen inte riktigt fick med allt jag ville. Men å andra sidan ,hade jag fått med allt jag ville hade de behövt anställa mig på i alla fall halvtid, haha! De verkar i alla fall riktigt nöjda med mig, och jag har fått ett fint paraply+hemmagjort knäckebröd+äppel/kanel marmelad - sötnosar!

Skolan är krävade som attans nu, så det har faktiskt underlättat lite att Nelly fick sina vilodagar nu. Idag fick det dock vara nog, och vi tömkörde först och skrittade ut barbacka sen! Supermysigt!
Nelly var dödens pigg när vi tömkörde, jag fick hålle för kung o fosterland några gånger, haha! Mest gick hon dock fantastiskt fint, med bara något enstaka bus ;)
Bea filmade lite, så jag hoppas jag får den filmsnutten!

Bea tog också bild på Nelly när hon gör sin specialare.
Det är så himla konstigt, och så himla gulligt ♥
Det är som så att Nelly lätt får ganska smutsiga juver, och som jag berättat någon gång tidigare så tycker hon ungefär varannan gång att jag är hemsk som ska tvätta bort det, och varannan gång att det är så sköööööööönt!
När det är skönt, så är det så mysigt att hon inte riktigt vet vad hon ska ta sig till, men hon lyfter i alla fall på ena bakbenet så att jag ska nå bättre, såhär:

Hur söt och knäpp är inte mina häst?
Haha!


Kommentarer
Malin & Keyson

haha, min ponny gör precis likadant! :D Tror alltid att hon ska välta eftersom hon måste klia för fullt på mig samtidigt som hon lyfter upp benet ;) Slutar man och går ifrån henne blir hon sur, springer ikapp och parkerar arslet framför en! Haha, så störd!

2012-03-15 @ 20:13:56
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0