Random bilder från senaste veckan



Mina vänner tycker att min o Nellys mys-skog ser ut som den i The Blairwitch project ;)



Nelly var fullkomligt kär i Pickupen när vi mockade hagen här om dagen.
Hon ville bara stå o mysa o nosa på den hela tiden, söthästen!



Gödselsugaren (Ja, vi har två sådana och de är så jäkla braaaaa!!!) var superläskig och Nellisan vågade inte gå nära den på flera timmar!


Men tillslut så... ;)



Vår stallkatt Bullen är expert på förklädnad!!


WOOOPIE!
De ska bygga terränghinder åt mig på gården!! YEEEEES!!! ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Bonnie

Vad smart med släpkärran till hagmockningen!

2012-03-27 @ 22:32:23
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Erika

Skönt att du verkar ha klarat dig hyffsat bra. Hoppas att träningen går bra!

Jag har också gjort många sådana vurpor innan min pålle lärde sig att inte överhoppa så mycket plus hoppa mer framåt. Men hon bockade även efter, när man tappat balansen. Så du har det liiite bättre ;). hihi. Hon är jättefin Nelly!

2012-03-28 @ 09:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0