Uppvärmningsfilmen!

Ni får som sagt ta det med en nypa salt, det är inte såhär vi gör i vanliga fall X)
Hade nova-bettet på och så fort jag märkte att hon inte tänkte ta stöden från början så lät jag henne bara pinna på, men jag tycker det ser så roligt ut att jag vill dela med mig - denna bjuder vi på, haha!
Anledningen till att vi hamnar på volten är eftersom jag försöker 'öva' på att styra, eftersom hon verkligen inte lyssnade på något jag gjorde, haha!


Det blir något av en kontrast till den senare delen av passet då hon förvandlades till Superhorsie:


De kliven alltså, inte konstigt att vi får lägga till 30cm till 'normalt' avstånd för travbommar, haha! Resten av filmerna/filmen kommer nog i morgon, det tog så himla lång tid att ladda!


Kommentarer
Malin & Keyson

Det syns att hon har en hel del gång i sig! Hon är så sööt! :D

2012-01-24 @ 09:31:41
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0