Tjockis!

Idag när jag stod och borstade Nelly utbrast jag plötsligt med överraskad stämma:
"Men Nelly, du är ju en riktigt tjockis!"
Varpå hon bet mig.
Med rätta.


Det är dock inte helt osant ;)
Jag har länge varit medveten om Nellys vintervilsmage och tyckt att det inte sett så tokigt ut ändå. Med hennes stora rumpa och jättebogar ser det snarare propertioneligt ut. Men så idag klämde och kände jag efter ordentligt, och det är ju faktiskt en bit in till de där revbenen....
Detta är dock bara positivt, nu har vi massor att ta av när vi ska bygga ännu mer muskler under igångsättningen! Och tänk så snygg hon kommer bli när vi arbetat av det där hullet! =D
Både jag och Nelly kommer se ut som Sporty Spice innan vi är färdiga, haha!

Tilläggas bör även att hon inte alls ser så rund ut när hon rör sig, alltså så fort hon använder sina magmuskler och drar upp buken något så blir det genast mycket bättre - men hon var så söt när hon stog och halvsov under dagens ryktning, hon kommer bli en så fin mamma i framtiden! Självklart blev hon dock generad när jag tog fram kameran, där av go-to-hell-matte-minen ;)


(Manen ligger på fel sida, det är därför den ser så lång ut!)




EDIT:
Jisses amalia!
ÄR hon överbyggd nu igen!?
Tänker hon verkligen växa MER!?
God have mercy!


Kommentarer
Therese Klintestam

Sv. Ja, han är klippt två gånger i höst :) Men väntar nog med klippningen tills equi. varit ute, tack för kommentaren!

2012-01-04 @ 10:15:34
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Malin & Keyson

sööt! :D

Keyson har säkert gått upp ca 100 kg sen han kom för 3 månader sen bara :o Han har däremot en stoor buk men har inte så mycket hull över just revbenen ;)

2012-01-04 @ 14:23:47
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Erika

Haha det ser faktiskt ut som om hon kan växa lite till ;) Hur hög är hon egentligen? :P

2012-01-05 @ 17:02:27
URL: http://ettahnia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0