Mysdag!

Idag har det stormat här, för ovanlighetens skull!
Det fick bli en mysdag med min kära norrlänning (som äntligen tar sitt förnuft till fånga o flyttar ner till kusten, o mig!) Carolin.
Det blev ingen ridning på grund av vädret, men vi myste med Nellisan och hon verkar tagga ordentligt inför i morgon istället, haha!

Jag o Carolin åkte till gamla kära Plönninge och hälsade på ♥
Det var mycket som var annorlunda, och mycket som var samma! Urhärligt att träffa (många) gamla lärare och fika i lärarummet, vilket alltid varit förbjudet område tidigare, haha!
Efteråt åkte vi ut till Fjellaregård också, där skolans hästar finns!
Jag myste lite med mina pärlor från skoltiden; Karill och Frigolit.
Karill gör sig inte så fin på bild, haha, men frigolit bidrar med en:


Under eftermiddagen blev det fika, lite alfapet och tillslut middag innan det var dags att skjutsa Carro hem till sin pv. Mysdag helt enkelt! I morgon är det Johannas tus! =D


Carro blev lite ledsen när jag ÄGDE henne på alfapet, haha!


Kommentarer
Karoline

Hellre snö än detta tråkväder! Just nu är det bara halt överallt, så att rida är ju bara att glömma vissa dagar :(

2012-01-13 @ 11:32:07
URL: http://karolinesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0