MEEEEEEN!

Jag ska baskemig sluta planera! X)


Jag har fått lite onda aningar när propositionen aldrig kom ut, men fy vad typiskt! Nu får jag nog ta en Pay n Jump på Halmstad FRK den veckan istället...
Det hade i och för sig kunnat innebära att vi hoppar 100+110 en tävling tidigare än planerat, men vi får se!

Först måste vi i vilket fall ordna det här med Nellys licens, krångligt!
Hon har ju ett lite rörigt pass, och nu måste man ju skicka med bilder/kopia på passet när man beställer licens, så jag hade behövt kunna förklara hur passet fungerar, men det kan man inte... Får se hur jag löser det =/





Kommentarer
Jonna

Hej! Vill du göra ett länkbyte? :) Svara gärna genom att kommentera ett inlägg i min blogg! :D

2012-01-17 @ 13:00:44
URL: http://munsborodarragh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0