Mardröm!

I natt hade jag världens mardröm, och jag kan fortfarande inte fatta hur det kommer sig att jag drömde det, haha! Helt crazy!!

Jag var i den lilla hästaffären i Gullbrandstorp, där det var tokrea och de hade så mycket grejer att det liksom svämmade över - människor o saker överallt!
I ett hörn under ett bord hittade jag en korg med boots, glitterboots!
Ju fler par jag tog upp, desto fler poppade fram ut tomma intet; silver, guld, rosa, röda, oranga, blå, gröna, turkos, gula, vita, svarta... De fanns hundratals - och jag hade bara pengar med mig till två par!!!!
Det gick verkligen inte att välja!
Jag försöke komma på hur  jag ville matcha våra terrängfärger osv, haha!
Jag visste att jag hade kommit dit vid 10 denna söndag, idag (det var alltså någon form av framtidsvision eller nått), och när jag äntligen trodde att jag hade lyckats välja; ett par blå och ett par rosa, så kom en litet tjej fram till mig och sa att klockan var halv sex och jag hade varken varit i stallet än eller gjort klart hemtentan som ska lämnas i måndag.

Jag fick fullständig panik och vaknade med ett ryck X)

Hur ska man tolka det här!?


Kommentarer
Erika

Haha låter som om någon vill shoppa, men inte hinner med pågrund av plugget och hästarna. Inte lätt alltid ;)

2012-01-08 @ 16:06:47
URL: http://ettahnia.blogg.se/
Malin & Keyson

Jag skulle tolka de som att du borde prioritera skolan & hästarna före shopping.. haha :D

2012-01-08 @ 19:20:01
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0