Duttar


* Utsikten från mitt och Nellys fält som vi rider markarbete på nu när vädret är som det är. Man kan verkligen se hur långt som helst, dal efter dal långt bortåt höger.... Det är nog riktigt fint här på våren/sommaren!
Vi red här idag också, varvade mellan frisk galopp i lätt sits och mer samlad galopp med krav på mer ordentligt form på stora böjda spår. Det var ganska svårt att behärska henne med bara Nova-bettet, ska nog börja rida på tränsbettet igen även om det känns kallt.

* I morgon flyttar det in en ny häst i stallet! Ett ungsto = kompis till Nelly! YEY!

* Har hand om Friesern en ganska lång period nu. Tur att jag har fått massa ridmotivation, för han ska sättas igång ordentligt och bli SMAL ;)

* Ska göra ridinspirerat skolarbete ihop med Erika = Dreamteam, haha!

* Ikväll blir mitt hår ännu lite rödare..!

* Till helgen kommer min multitalang-syster ner,
och det planeras en döhäftig photoshooooot!

* Nellys svullnad på bakbenet är helt nere, i morgon blir det nog lite hoppning i ridhuset!!! Första för året!!! Tjohooo!!!

AWESOME!


Kommentarer
Malin & Keyson

Underbar omgivning du befinner dig i! :)

2012-02-01 @ 12:50:28
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0